DOSTAWA WYPOSAŻENIA TELEINFORMATYCZNEGO dla remontowanego działu Telefonicznej Obsługi Pacjenta
Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz Pdf
Drukuj treść tego artykułu
Powrót do poprzedniej strony
Wypowiedz się na stronie Kontakt
Tytuł:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA TELEINFORMATYCZNEGO dla remontowanego działu Telefonicznej Obsługi Pacjenta
Oznaczenie sprawy / Numer postępowania:
15/2021
Kategoria postępowania:
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączone spod stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Rodzaj postępowania:
Postępowanie regulaminowe
Termin składania ofert upłynął: 2021-08-04 o godz. 10:00
Data otwarcia ofert:
2021-08-04 10:30
Faza postępowania:
Ogłoszenie o zamówieniu
Data publikacji postępowania:
2021-07-29 10:45
Treść:
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymaganych w postępowaniu dokumentów oraz ewentualnych pełnomocnictw, między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Składane w postępowaniu dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Dokumenty należy złożyć, w formie elektronicznej (podpis kwalifikowany) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym[1]za pomocą dowodu osobistego. Przekazywane kopie dokumentów powinny zostać potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem w w/w sposób wymagany dla podpisania dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną poprzez Platformę Logintrade.Net. (dalej: Platforma).
Dostęp do Platformy dla Wykonawców jest bezpłatny, podlega rejestracji i możliwy jest pod adresem: