Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
- Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem
SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
Skargi/wnioski do SZPZLO mogą być kierowane pisemnie, przy pomocy faxu, pocztą elektroniczną, telefonicznie lub osobiście.
- Właściwą w sprawach skarg/wniosków jest Komisja Skarg i Wniosków powołana przez Dyrektora SZPZLO.
- Wszyscy kierownicy jednostek organizacyjnych SZPZLO są obowiązani do przyjmowania skarg/wniosków związanych z zakresem zadań kierowanych przez nich działów.
- Dyrektor SZPZLO przyjmuje interesantów w sprawach skarg/wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 10 do 12.
- Przyjmujący skargi/wnioski potwierdza złożenie skargi lub wniosku, jeżeli zażąda tego wnoszący skargę/wniosek.
- Wszystkie wniesione do SZPZLO skargi/wnioski, bez względu na ich formę podlegają niezwłocznemu zarejestrowaniu i złożeniu do Komisji Skarg i Wniosków SZPZLO.
- Odpowiedzialnymi za przekazywanie skarg/wniosków są kierownicy jednostek organizacyjnych SZPZLO, których działalności dotyczy skarga/wniosek. Nie podlegają rejestracji i rozpatrzeniu skargi i wnioski anonimowe.
- Skargę/wniosek przekazuje się niezwłocznie do rozpatrzenia Komisji Skarg i Wniosków na ręce zastępcy Dyrektora ds. Lecznictwa lub sekretarza Komisji.
- Jednostka organizacyjna SZPZLO lub osoba/osoby właściwe w przedmiocie sprawy zobowiązane są do dostarczenia niezbędnych dowodów, materiałów, informacji i wyjaśnień do Komisji Skarg i Wniosków.
- Komisja Skarg i Wniosków przygotowuje projekt odpowiedzi na skargę/wniosek, który zatwierdzany jest przez Dyrektora SZPZLO.
- Skargi/wnioski powinny być załatwiane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie trzydziestu dni od daty złożenia.
- Rozpatrywanie skarg/wniosków przez Komisję jest dokumentowane na piśmie i opatrzone podpisami osób uczestniczących.
- Komisja Skarg i Wniosków zawiadamia wnoszącego skargę/wniosek oraz Kierownika Przychodni o wynikach rozpatrzenia sprawy będącej przedmiotem skargi/wniosku, a także o dokonanych rozstrzygnięciach, wydanych poleceniach lub podjętych środkach i działaniach.
- Wszystkie rozpatrywane skargi/wnioski poddawane są systematycznej ocenie i analizie. Konsekwencją analizy są wnioski o wdrożenie działań korygujących i/lub zapobiegawczych.
- W przypadku, gdy SZPZLO nie jest właściwy do rozpatrzenia otrzymanej skargi/wniosku, Komisja Skarg i Wniosków obowiązana jest niezwłocznie przekazać skargę/wniosek właściwemu organowi zawiadamiając o tym fakcie skarżącego lub wnioskodawcę.
Osoba odpowiedzialna za treść:Katarzyna BrzezińskaOstatnia aktualizacja: 07 / 03 / 2023Katarzyna BrzezińskaOpublikowano: 07 / 03 / 2023Historia zmian
- Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem